Sfantul Nectarie de Eghina. Marturia unor minuni savarsite de sfant in Romania

Ajutor de la Sfantul Nectarie!
Ii multumesc Sfantului Nectarie pentru ajutorul ce mi l-a dat!
Datorita mijlocirii sfantului la Bunul Dumnezeu, nu am pierdut copilul! Sunt insarcinata in 26 saptamani si in urma cu putin timp am avut un accident rutier. Am inceput sa am simptome de nastere, nu erau contractii dar ma durea foarte tare burta.Am inceput sa plang fiind constienta ca voi pierde copilul daca se va declansa nasterea. Mi-am amintit imediat de Sfantul Nectarie, si l-am implorat sa-l roage pe Dumnezeu sa nu-mi ia copilul. Apoi am sunat o prietena sa citeasca un acatist la sfantul pentru a ma ajuta.

Eram disperata si nu puteam sa fac altceva decat sa repet la nesfarsit rugaciuni scurte la Sfantul Nectarie, acatistul neputand sa-l citesc in starea de neliniste in care ma gaseam.
Sa nu moara copilul, sa nu moara copilul! Sa nu se declanseze nasterea! repetam intr-una.In seara accidentului, impreuna cu mine mai erau si ceilalti doi copii pe care ii mai am, ei nepatind nimic din mila Domnului. Treptat am inceput sa ma mai linistesc, durerile sa mai scada. Ajunsi acasa, durerile au reaparut cu aceeasi intensitate(erau totusi suportabile).A urmat o noapte alba, in care l-am rugat mereu pe sfantul sa ma ajute. La spital nu am vrut sa merg cand am ajuns in oras deoarece imi era frica. In oras la noi doctorii sunt niste ciudati, nu se uita la tine decat daca esti pacienta lui. Probabilitatea sa nimeresc doctorita mea era extrem de scazuta. Mi-am pus toata nadejdea in Dumnezeu si in Sfantul Nectarie, simteam ca dimineata va aduce o schimbare. A venit si dimineata cu o stare mult mai buna, dar tot mai persista durerea, e adevarat, cu intensitate mai mica. Eram obosita dar din plin multumita de ajutorul sfantului. La sfatul unei prietene, am plecat la duhovnic sa ma spovedesc urmand ca apoi sa merg la cabinetul doctorului. In clipa in care spovedania s-a sfarsit, durerea a disparut in totalitate, de parca nici nu as fi avut nimic. Este momentul in care bunul sfant Nectarie a hotarat sa ma ajute deplin. Sunt sigura ca Dumnezeu a vorbit prin gura prietenei mele.
Asa a lucrat Sfantul Nectarie. Ii sunt recunoscatoare si-I multumesc Domnului, Sfantului Nectarie si Sfintei Xenia ca s-au milostivit de mine si de copiii mei!

Sfantul m-a ajutat in mai multe randuri. Mi-a tamaduit copii de diverse complicatii, febra foarte mare a facut cel mic(40,5 grade); sunt sigura ca a fost interventia sfantului si a scapat de convulsii. L-am dat cu mir adus de mama de la mormantul sfantului si si-a revenit copilul, n-a mai facut febra atat de mare.
Copilul cel mare a facut o alergie urata din cauza antibioticului, Dimineata i-au reaparut petele. L-am rugat pe sfantul sa-l ajute, sa nu mai fie nevoie de doctor cu atatea medicamente ce urmau si mai ales perfuzii. Cei care aveti copii stiti foarte bine ce inseamna toate astea…
Apelati la Sfantul Nectarie, in orice situatie a vietii voastre, cu incredere ca intr-un bun prieten, el va aude si va ajuta in cel mai scurt timp!

Slava lui Dumnezeu si sfintilor sai minunati!

| Ciprian Voicila

Acest articol a fost publicat în Pentru Mantuire și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Sfantul Nectarie de Eghina. Marturia unor minuni savarsite de sfant in Romania

  1. mada zice:

    MAICA DOMNULUI FACE MINUNI CU ADEVARAT EU AM DUS SARCINA F GREU DEFAPT NICI UN DOCTOR NU MI A DAT SANSE INCA DE LA INCEPUT SI AM NASCUT UN COPIL DE 1KG LA 7 LUNI CARE ACUM ESTE PERFECT SANATOS SI NORMAL NUMAI CU AJUTORUL MAICII DOMNULUI CITIND ACATISTUL PARACLISTUL SI ACOPERAMANTUL MAICII DOMNULUI ….PT MINE A FACUT MINUNI MARI DE MULTE ORI DAR SPRE RUSINEA MEA NU AM FACUT CUNOSCUT LUMII…MULTUMESC MAICA DOMNULUI….SI SF NECTARIE FACE CU ADEVARAT MINUNI SI ESTE GRABNIC AJUTATOR RUGATI VA LUI PT ORICE …MULTUMESC SF NECTARIE MARE ESTE PUTEREA TA…

  2. Doamne Ajuta. CU ADEVARAT MARE ESTE PUTEREA DOMNULUI SI A INVATATORULUI NOSTRU IISUS HRISTOS SI A MAICI DOMNULUI NASCATOARE DE DUMNEZEU.NU CU MULT TIMP IN URMA ‘L-AM CUNOSCUT’ PE SFANTUL NECTARIE CARE ESTE CU ADEVARAT UN FACATOR DE MINUNI.AM CITIT CA ESTE BINE CA DUPA CE ESTI AJUTAT DE SFANTUL NECTARIE ESTE BINE SA MARTURISESTI AJUTORUL DAT,PE MINE SI PE MULTI ALTI DUMNEZEU SI INVATATORUL NOSTRU IISUS HRISTOS SI MAICA DOMNULUI NE AJUTA,DAR NOI UNEORI NU VEDEM ACEST LUCRU.DAR SUNT UNELE MINUNI PE CARE NU AI CUM SA NU LE VEZI.NU CU MULT TIMP IN URMA A FOST ZIUA MEA,IN NOAPTEA IN CARE URMA SA INPLINESC 16 ANI AM AVUT UN VIS.
    ERAM IN CASA SI IN CAMERA ALATURATA AM VAZUT MOASTELE SFANTULUI NECATRIE CAND M-AM APROPIAT AM VAZUT CA PE LANGA SE AFLAU NISTE OAMENI IAR SFATUL NECATRIE S-A UITAT LA MINE SI EU SPERIAT M-AM INDEPARTAT, NU STIU CE SA CRED OARE AM GRESIT? CERT ESTE CA ACEST LUCRU ESTE O MINUNE NU NUMAI CA SA INTAMPLAT CHIAR PE DATA DE 9 DAR EU CRED CA SFANTUL NE AJUTA SI NOI TREBUIE SA NE RUGAM LUI CA ACESTA SA NE AJUTE DAR NU IN ULTIMUL RAND SA NE RUGAM DOMNEZEULUI NOSTRU INVATATORULUI NOSTRU IISUS HRISTOS , MAICI DOMNULUI , SI SFINTILOR. SUNT MULTE MINUNI FACUTE DE DUMNEZEU ,INVATATORUL NOSTRU IISUS HROSTOS , MAICA DOMNULUI SI DE SFIINTI.VA MAI SPUN INCA O MINUNE M-A CERTASEM CU BUNICI. INCEPUSEM SA CITESC PE CALCULATOR DESPRE SFANTUL NECTARIE SI NU DUPA MULT TIMP EI AU VENIT PE RAND LA MINE SI M-AU LUAT IN BRATE IAR DUPA CE AU PLECAT DIN GRESEALA AM INCEPUT SA CITESC UN PARAGRAF IN CARE NU MAI STIU CE SCRIA DA ERA IN LEGATURA CU CREDINTA SI CA SA AVEM INCREDERE IN DUMNEZEU SI IN IISUS HRISTOS SI IN MAICA DOMNULUI SI IN SFIINTI IAR ATUNCI MI-AU DAT LACRIMILE PAOTE VI SE PAR NISTE MINUNI NE INSEMNATE DAR PENTRU MINE SUNT NISTE MINUNI FOARTE IMPARTANTE.EU VREAU SA VA ZIC CA TREBUIE SA CREDETI CU TOATA INIMA VOASTRA SI CU TOT CUGETUL VOSTRU IN DUMNEZEU IN IISUS HROSTOS IN MAICA DOMNULUI SI IN SFIINTI.DOAMNE AJUTA SI SA VA DEA DUMNEZEU SI IISUS HROSTOS SI MAICA DOMNULUI SI TOTI SFINTI SANATATE SI CREDINTA.

  3. mada zice:

    zilele trecute facusem comanda pe net de cartea Minunile SF NECTARIE si apoi am rugat o doamna tot de pe net sa mi trimita ulei de la candela sfantului…la catva timp mi au sosit ambele mandate si din pacate nu prea aveam bani pt amandoua …m am hotarat sa ridic doar uleiul care costa 20 de lei asa scria pe mandat …ce credeti voi k merg la posta vb acolo imi da coletul si dau banii cat credeti ca imi cere???????0.65 de banii……pe mandat scria 20 de lei …intreb pe doamna aia si imi zice k nu stie de ce scrie atat …asadar sf nECTARIE M A AJUTAT SA POT PLATI SI CARTILE PE CARE LE COMANDASEM…ALTA DATA AVEAM IN GAND SA TRAG LA XEROX PARACLISTUL sf nectarie pt a l da cuiva sa l citeasca…in drum gasesc 2 lei …ajung la locul respectiv si cat credeti k m au costat copiile?2lei…astea sunt minunile sf NCTARIE …multumesc NECTARIE …eu sufar de tahicardie si de cand am inceput sa ma dau cu ulei de la SF NECTARIE de la 3 pastile pe care le luam pe zi acum iau doar una si asta s a intamplat inca din prima zi …mare putere are SF NECTARIE si ii multumesc in fiecare zi pt tot …

  4. Mihaela zice:

    Ma numesc Mihaela si vreau sa-i multumesc Sfantului Nectarie, Domnului nostru Iisus Hristos si Maicii Sale, precum si tuturor Sfintilor, facand cunoscute cateva din sutele de minuni facute de Ei pentru mine.
    Am simtit ajutorul Divin inca de mica, la Scoala, unde timp de 8 ani am fost cea mai buna eleva din clasa la invatatura, am obtinut cea mai mare medie de la examenul de Capacitate din scoala mea, din acel an, rezultate bune la olimpiadele din timpul Liceului, la Bacalaureat, am ocupat un loc fara taxa la Facultate si la Master, am obtinut nota 10 atat la Licenta cat si la Exam de Disertatie.
    Dumnezeu, Maica Domnului si toti Sfintii m-au ajutat mereu, la fiecare pas, mi-au dat sanatate mie si familiei mele, am trecut chiar si examenul de la scoala de soferi, m-au ajutat sa obtin cu usurinta un post de munca in domeniu.
    Am detaliat doar o parte din reusitele pe care i le datorez lui Dumnezeu Si Sf Nectarie, caci ajutorul Lor l-am simtit in fiecare lucru pe care l-am facut,greu sau usor, si pentru asta nu am cuvinte suficiente sa-I multumesc..
    Pe langa acestea , mai am o DORINTA mare…si CRED CU TARIE ca Dumnezeu si Sf Nectarie ma vor ajuta si de data aceasta, desi nu sunt vrednica de tot binele pe care mi L-a dat Dumnezeu in viata! Caci Tu Doamne ai zis : ” Cereti si vi se va da voua!” , si „De veti avea credinta cat un bob de mustar, veti zice muntelui acestuia muta-te, si se va muta! „.
    DOAMNE AJUTA-MA, chiar daca sunt constienta ca am gresit, am cazut, eu vreau sa ma ridic! Te rog ingaduie si indeplineste cerea mea , ca astfel , multumita sufleste, sa pot sa Te preamaresc pentru tot restul vietii mele, sa cinstesc Toti Sfintii, si sa pot sa-mi indeplinesc Fagaduinta data Tie Doamne drept Multumire.
    Multumesc din suflet Tuturor Sfintilor, si pe langa promisiunea cea mare facuta Lui Dumnezeu drept jertfa de multumire, promit sa citesc in continuare, pe rand, cu ajutorul Vostru, Paraclistul Maicii Domnului, Acatistul Sf Nectarie, Acatistul Sf Treimi, al Sf Duh, al Sf Nicolae Si al Tuturor Sfintilor, caci Toti au mijlocit pentru mine, Lui Dumnezeu!
    INDEMN toti oamenii sa duca o viata bineplacuta lui Dumnezeu, sa faca fapte bune si milostenie, si sa se roage atat Sf Nectarie, Domnului nostru Iisus Hristos, Maicii Domnului, cat si tuturor Sfintilor.
    O ULTIMA RUGAMINTE pentru TOTI CITITORII si CREDINCIOSII de pe acest Site :
    Rugati-va si pentru mine ,pacatoasa MIHAELA, pentru iertarea pacatelor mele si ajutor de la Dumnezeu! Multumesc tuturor, si sa va rasplateasca Dumnezeu , inzecit!
    Doamne ajuta!

  5. Dorina zice:

    Iti multumesc Sfantului Nectarie pentru linistea sufleteasca pe care mi-a adus-o

  6. lucian zice:

    Multumesc Sfinte Nectarie pentru ajutorul dat noua si fetitei noastre , care datorita sfintiei tale si parintilor pe care ni i-ai scos in cale s-a recuperat din tulburarea de spectru autist. Stiu ca se va vindeca total. Slava lui Dumnezeu intru toate ale sale!

  7. Teodora-Ecaterina zice:

    Eu l-am cunoscut pe Sf. Nectarie mai indeaproape prin toamna anului 2009 (daca-mi amintesc bine perioada) cand intr-o duminica, in timp ce ma aflam la inchinare la racla cu particele din sfintele lui moaste de la biserica manastirii Radu-Voda din Bucuresti, am ridicat, din curiozitate, una din carticelele cu acatistul Sfantului ce erau langa racla, iar un tanar calugar ce se afla atunci acolo si miruia inchinatorii, mi-a spus ca imi daruieste acatistul, dar cu o conditie (si mi-a cerut sa promit, acolo, de fata cu Sfantul): sa il citesc de cel putin o data pe saptamana. Am luat carticica si am promis mai mult in graba, dintr-un impuls de moment, fiind coada in spatele meu, pers. care asteptau sa se inchine la moastele Sfantului. Am citit apoi acatistul mai mult din curiozitate, initial, pentru niste probleme grele si tulburatoare prin care treceam la acea vreme din cauza unor vraji, si am descoperit ca imi face placere sa il citesc, il gasesc mai accesibil si potrivit mie (firii mele cam grabite si nerabdatoare – il citesc rapid, uneori, aproape pe nerasuflate, chiar si in timp ce ma aflu in mijloacele de transport sau asteptand prin vreo statie etc), odihnitor, imi aduce liniste sufleteasca, impacare, calm. Asa ca pastrez cu sfintenie carticica primita, adesea o port si in geanta. De atunci am incercat si incerc, totusi, sa imi respect promisiunea facuta si am constatat ca este spre beneficiul meu, fiindca ori de cate ori ii citesc acatistul, ajutorul Sf. Nectarie nu intarzie sa se faca resimtit in viata mea, pe diverse cai (aranjeaza lucrurile dupa cum e mai bine pentru mine) si in general, in ceea ce am nevoie (Sfantul stie mai bine decat mine trebuintele mele si cred ca el de fapt le stie si pe ale fiecaruia dintre noi cei care ne rugam lui). Sf. Nectarie intr-adevar este un Sfant grabic-ajutator.

  8. Stefania zice:

    Multumesc Sf Nectarie ,pt minunea care mi-ai daruit-o ,copilul mult dorit Eduard-Daniel ,si ma rog la el pt ca ma face sa cred ca ajuta pe cei ce se roaga cu credinta la el,rugati-va si voi .

  9. Lena zice:

    Doamnne te rog ajutama sa pot trece peste ancercari si rog cine poate sami trimita ulei de la sf nectarie pe adresa mihali lena amersveldestraat 154 hooglede. ,belgia ,va rog

  10. Lena zice:

    Multumesc foarte mult doamnei Diaconescu Natalia din bucuresti care pt credinta an sf nectarie mi a trimis ulei sfint si o carte despre minunile sf nectarie cu o iconita ,doamne sfinte nectarie ati multumesc si cred doamne ca o sa ma ajuti ,Dumnezeu sa te binecuvinteze natalia

  11. Bianca zice:

    Acum un an nici nu indrazneam sa visez ca voi avea cabinetul meu medical. Era o dorinta indepartata, greu de realizattului. Dar, totusi, printr-o intamplare fericita am aflat de Sfantul Nectarie, de minununile lui si am inceput sa ma rog, sa imi pun speranta in el. Am inteles ca el ii ajuta pe cei care isi doresc sa munceasca si, de asemenea, este doctorul fara de arginti, ajutatorul medicilor pamantesti. Cine era deci mai potrivit sa ma ajute pe mine, medic, sa am un cabinet al meu in care sa ma dedic pacinetilor. De cate ori puteam citeam acatistul Sfantului si nu incetam sa sper. Lucrurile s-au intamplat in chip minunat, s-au legat toate cum nici nu speram si acum am cabinetul meu, am pacinetii care ma apreciaza si pe care ii ajut atat cat cunostinetle mele de medic imi permit, dar pentru care ma rog zi de zi. Si bineanteles, ocrotitorul meu, al cabinetului si al pacinetilor este si va fi mereu Sfantul Nectarie. Iti multumesc Sfinte pentru ajutorul dat. Nu-l voi uita niciodata.
    Rugati-va cu credinta Sfantului. Pentru cei cu ganduri curate, sigur se va gasi ajutor.

Spuneţi-vă părerea, respectând conţinutul articolului! (Mesajele ce nu corespund vor fi şterse!)

