Doua maici din cele plecate cu parintele Nichita Pascan au fost reprimite la Ortodoxie, prin mirungere

Sambata 26 martie a.c., la Sfanta Manastire Brancoveni, a avut loc slujba Privegherii, la care PS Parinte Episcop Sebastian a savarsit si reprimirea la Ortodoxie, prin Sfanta Taina a Mirungerii, a fostei monahii Timoteia Elena Pop, trecuta impreuna cu preotul Nichita Pascan la stilisi. Este vorba de cea de-a doua maica din cele 29 plecate, care a realizat inselarea in care cazuse.

sursa: Episcopia Slatinei

Sa ne rugam sa revina si Parintele Nichita cu celelalte maici la Biserica cea Una!

Acest articol a fost publicat în anti-masonerie și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Doua maici din cele plecate cu parintele Nichita Pascan au fost reprimite la Ortodoxie, prin mirungere

  1. Pingback: FOTO: Doua maici din cele plecate cu parintele Nichita Pascan la stilisti, au fost reprimite la Ortodoxie, prin mirungere … « Saccsiv's Weblog

  2. Aurora zice:

    Slava Domnului ! Oaia cea pierduta s-a intors in staulul lui Hristos. Sa avem nadejde ca se vor intoarce si celelalte. Mare esti Doamne !

  3. soram zice:

    Dumnezeu sa-l lumineze pe P Nichita,ca odata cu intoarcerea sa cred ca ar revenii toate maicile.

  4. Anca - Veronica zice:

    Ce bine! Slava Domnului!
    Merg destul de des la Sfanta Manastire Brancoveni, am fost si duminica trecuta, pe 3 aprilie. Anul trecut m-a intristat mult vestea despre plecarea parintelui Nichita si a maicilor. Ma bucur ca acum una cate una se intorc maicutele la vatra.
    Sa dea Bunul Dumnezeu sfat bun si ajutor si celorlalte sa gaseasca drumul catre CASA.

  5. gelu zice:

    PE CAND VA AVEA LOC MIRUNGEREA PATRIARHULUI???

  6. soram zice:

    Cateodata,celor care „alearga dupa cai verzi pe pereti”,Bunul Dumnezeu le da o revelatie divina,sa inteleaga ca de fapt au „gasit un ac ruginit”!

  7. soram zice:

    Alta traducere:
    Rugăciunea Sfântului Filaret,
    Mitropolitul Moscovei
    Eu, Doamne, nu ştiu ce să-ţi cer: tu singur ştii ce-mi este de folos. Tu mă iubeşti mai mult decât pot eu pre tine să iubesc a desluşi. Ci tu, Părinte, robului tău dă-mi, aceea ce a cere nici nu ştiu. Nici cruce a cerşi, nici mângâiere nu îndrăznesc; stau doar naintea ta, cu inima deschisă către tine. Tu ale mele vezi nevoi ce nici cunosc; ci fă cu mine dupre mila ta. Mă curăţeşte şi tămăduieşte, smereşte-mă şi iarăşi mă ridică. Naintea ta mă-nchin şi stau tăcut naintea voii tale ceii sfinte, şi alor tale nepătrunse căi. Pre însumi jertfă ţie mă aduc: mă-nvaţă a mă ruga. Tu Însuţi în lăuntrul meu te roagă. Amin.

  8. mx zice:

    1582 Papa Grigorie al XIII-lea schimba calendarul
    1583 Sinodul Pan-Ortodox din Constantinopeol condamna si da anatemei, noul-calendar.
    1587 Sinodul Pan-Ortodox din Constantinopeol condamna si da anatemei, noul-calendar.
    1593 Sinodul Pan-Ortodox din Constantinopeol condamna si da anatemei, noul-calendar.
    1670 Patriarhul Dositei al Ierusalimului si Sfantul Sinod al sau condamna noul-calendar.
    1827 Patriarhul Ecumenic Agatanghel si Sfantul Sinod al sau condamna noul-calendar.
    1895 Patriarhul Ecumenic Antim al VII-lea si Sfantul Sinod al sau condamna noul-calendar.
    1902 Patriarhul Ecumenic Ioachim al III-lea si Sfantul Sinod al sau condamna noul-calendar.
    1903 Patriarch Damianos al Ierusalimului si Sfantul Sinod al sau condamna noul-calendar.
    1903 Sfantul Sinod al Bisericii din Rusia condamna noul-calendar.
    1903 Sfantul Sinod al Bisericii din Romania condamna noul-calendar.
    1903 Sfantul Sinod al Bisericii din Grecia condamna noul-calendar.
    1904 Patriarhul Ecumenic Ioachim al III-lea si Sfantul Sinod al sau din nou condamna noul-calendar.
    1919 Sfantul Sinod al Bisericii din Grecia din nou condamna noul-calendar.

  9. mx zice:

    Sfantul Arhiepiscop Averchie al Jordanville-ului a dat urmatorul raspuns, deciziei apostate a Moscovei privind impartasirea papistasilor: „Acum, chiar dacă unii distraţi au un fel de îndoieli cu privire la modul în care ar trebui să privim Patriarhia Moscovei şi dacă o putem considera că este Ortodoxa, după unirea intimă cu duşmanii lui Dumnezeu, prigonitorii credinţei şi ai Bisericii lui Hristos, aceste îndoieli trebuie acum sa fie complet respinse: prin însuşi faptul că a intrat în comuniune liturgica cu papistasi, aceasta s-a departat la distanţă de Ortodoxie şi nu mai poate fi considerata Ortodoxa … ”

    Iar Sfantul Arhiepiscop Ioan Maximovici, in Revista The Orthodox Word,
    Vol. 8, Nr. 4 (45) iulie-august, 1972, plin de mahnire si durere, referindu-se la Scaunul de Constantinopol, cel ce se vrea noua autoritate infailibila a Ortodoxiei si caruia, din frica si slugarnicie, neo-athonitii i se supun, tradandu-L pe Hristos, afirma urmatoarele:
    “Autoritatea morala a Patriarhilor Constantinopolului a coborat, de asemenea, foarte jos, in ceea ce priveste inconsecventa lor extrema in chestiuni ecleziastice. Astfel, patriarhul Meletie al IV-lea a organizat un „Congres Pan-Ortodox”, cu reprezentanti a diferite biserici, care a decretat introducerea Noului Calendar. Aceasta hotarare, recunoscuta doar de o parte a Bisericii, a introdus o schisma infricosatoare in randul crestinilor ortodocsi. Patriarhul Grigorie al VII-lea a recunoscut hotararile sinodului Bisericii Vii privind depunerea patriarhului Tihon, pe care nu cu mult inainte, Sinodul de la Constantinopol il declarase un „marturisitor”, si apoi a intrat in comuniune cu „renovationistii” din Rusia, continuand pana acum. Concluzionand, Patriarhia Ecumenica, in teorie imbratisand aproape intreaga lume si in fapt extinzandu-si autoritatea doar asupra catorva dioceze, si in alte locuri avand doar o supraveghere superficiala, superioara, si primind anumite venituri pentru aceasta; prigonita de guvernare acasa, si nesustinuta de nici o autoritate guvernamentala in afara; pierzandu-si insemnatatea de stalp al adevarului si devenind ea insasi o sursa de diviziune, si in acelasi timp fiind posedata de o imensa dragoste de putere – reprezinta un spectacol jalnic care aduce aminte de cele mai rele perioade din istoria Scaunului Constantinopolului.”

  10. mx zice:

    ORTHODOXIA SI
    ANTISEMITISMUL

    Romanii au fost mereu acuzati de anti-Semitism, de crime comise impotriva evreilor e.t.c. In general, orthodoxia este acuzata ca exalta sentimentele anti-Semite. Sa fie oare adevarat? Si daca da, de ce? Neoprotestantii sunt cei ce ne acuza cel mai mult de asa ceva.

    Din punctul lor de vedere neamul iudeu este deasupra celorlalte neamuri, el va avea o judecata deosebita si chiar sunt unii care spun ca evreii se pot mantuii si fara sa vina la Hristos.

    De exemplu penticostalii spun ca “cei dintre neamuri vor fi judecati dupa felul cum s-au purtat cu iudeii in timpul Necazului.” (Vladimir Pustan, “Invataturi Fundamentale-o analiza sistematica a temeliei doctrinaire din Evrei 6:1,2”, p.112). Dar oare nu conteaza cum s-au comportat si iudeii cu cei dintre neamuri?

    Conform multor profetii Necazul cel Mare a inceput odata cu revolutia bolsevica din Rusia, in 1917. Analizand cine sunt autorii revolutiei ar trebui ca autorii neoprotestanti sa fie mai rezervati in aprecierile laudative la adresa iudeilor.

    Iata un document gasit asupra unui ofiter al Armatei Rosii, iudeu Marxist, cazut intr-o lupta de strada in 1919, document care este un fel de ordin circular, ce era scris in limba ebraica si dat de catre COMITETUL CENTRAL AL SECTIUNII PETERSBURG AL LIGII INTERNATIONALE ISRAELITE:

    “Fii ai lui Israel! Ora victoriei noastre supreme, este aproape. Suntem inaintea pragului dominarii/stapanirii universale. Ceea ce era altadata de domeniul visurilor noastre este pe punctual de a se realiza. Din slabi si nepunticiosi cum eram, catastrofa mondiala ne-a facut tari si gratie ei, putem sa ne ridicam fruntea cu trufie.

    Totusi, trebuie sa fim prudenti. Se poate cu siguranta prooroci ca, dupa ce am pasit peste ruine si am zdrobit tronuri si Altare, vom urma inaintarea noastra pe drumul ce ne-am trasat. Dar autoritatea religiei stranii si a doctrinelor pe care le-am propagate(e vorba de doctrina marxista) este supusa criticilor violente si batjocurii.

    Noi am zguduit cu toate astea cultura, civilizatia si traditiile natiunilor crestine. Am facut totul pentru a supune poporul rus la jugul puterii jidovesti/iudaice si in cele din urma l-am ingenuncheat inaintea noastra. Opera noastra in aceasta privinta este aproape terminata, dar trebuie sa fim totusi foarte prudenti, caci Rusia subjugate este dusmana noastra cea mai mare.[…]

    Rusia este cucerita si tinuta la pamant. Dar nu uitati un singur moment ca trebuie sa fim atenti si prevazatori. Grija sacra a sigurantei noastre nu ne ingaduie sa practicam nici mila nici iertarea. Este o necessitate a mentine poporul rus in mizerie si lacrimi. Luindu-I proprietatile si aurul noi l-am redus la sclavie.[…]

    Suntem stapanii finantelor si ai aurului guvernelor si prin urmare avem atotputernicia asupra pungii tuturor statelor. Puterea se afla in mainile noastre. Bronstein, Afelbaum, Rosenfeld sunt printe atatia altii, adevarati fii ai lui Israel. […]

    Propagate politica nationala a rasei noastre. Luptati pentru idealul nostru. Pastrati cu sfintenie vechile noastre leg ice ne-au fost harazite. Inteligenta noastra, geniul nostru sa ne ocroteasca sis a ne calauzeasca!”

    Poate va intrebati cine este Braunstein. Intr-un ziar al vremii scrie:” Braunstein, care-si zice TROTZKI , ‘tarul’ Rusiei, a ucis direct sau prin torturi 28 de Arhiepiscopi si 1215 Preoti.” Iata ce inseamna sa fi un “adevarat fiu al lui Israel”!!!

    Oare cand se vor pocai de crimele lor iudeii? Cand isi vor cere public iertare pentru toate crime facute de ei contra crestinilor?

    Baptistii ne acuza ca suntem intoleranti si lipsiti de iubire. Poate ar trebui sa ne reamintim ce au facut “fratii” baptisti pentru a intelege din exemplul lor ce inseamna libertatea religioasa si toleranta.

    In anul 1945, guvernul Japoniei cere guvernului American capitularea conditionata. Este refuzat categoric in trei randuri. Apoi, la ordinal direct al evlaviosului presedinte Baptist, Harry Truman, asupra populatiei CIVILE din Hiroshima si Nagasaki au loc primele bombardamente ATOMICE din istoria omenirii.

    In anii ’90, in Iugoslavia, incepe razboiul civil, instigat si ajutat din umbra de Mossad, CIA, KGB, Vatican si de guvernul Americii. De sarbatoarea Sfintelor Pasti, aviatia Americana la ordinal presedintelui Baptist Bill Clinton, bombardeaza Belgradul. Pe bombe au scris in bataie de joc:”PASTE FERICIT!”

    Cand au protestat bisericile baptiste contra unor astfel de abuzuri si incalcari ale drepturilor omului? Cand si-au cerut iertare pentru crimele comise de catre unii membrii ai lor? Fiindca atunci cand scrii pe bombe”PASTE FERICIT” si le arunci in capul orthodocsilor tocmai in noaptea Invierii Domnului e clar ca nu o faci in numele luptei pentru democratie. Daca guvernul Iugoslav era communist de ce nu au scris pe bombe sloganuri anticomuniste?

    Singura concluzie pe care o putem trage din istorie este ca nici iudeii si nici baptistii sau ecumenistii nu-I iubesc pe orthodocsi. Mai mult decat atat, ei ii urasc, nu fiindca ortodocsii sunt rai si pacatosi, ci fiindca ei Il urasc pe Hristos, Domnul si Dumnezeu ortodocsilor, Imparatul lui Israel, pe care iudeii L-au respins.

    Ca Adevarat crestin Orthodox cer bisericilor baptiste si comunitatii iudaice sa-si ceara iertare public de crime comise de catre unii membrii ai lor. Sa condamne public, si in mod ferm doctrinele care au dus la astfel de crime, si la fel sa condamne pe cei ce le-au savarsit!

    Daca este libertate si democratie sa fie pentru toti! Nu se poate ca unii sa fie “mai egali” ca altii. Nu este posibil ca doar din partea unora sa se astepte intelegere si iubire!

    Bisericile pseudo-ortodoxe, patriarhiile oficiale ar trebui sa ceara acelasi lucru. Dar ele s-au abatut de calea cea dreapta!!! Cerem, in numele tuturor adevaratilor credinciosi ortodocsi, iesirea partriarhiilor oficiale din miscarea ecumenica!

    De asemenea cerem condamnarea crimelor comise contra ortodocsilor de catre iudeii marxisti si baptistii din guvernul Americii in timpul revolutiei bolsevice si a razboiului din Iugoslavia!

    Nu putem sa avem un dialog cu cei care ne-au ucis fratii, cu cei care i-au ucis pe sfinti! Este revoltator si strigator la cer ca “ortodocsii”ecumenisti sa-si ceara iertare de inchipuitele crime comise de crestini contra iudeilor in numele Bisericii lui Hristos. Daca ei stiu si au dovezi de astfel de crime, atunci sa-si ceara iertare in numele lor. Daca ei le-au savarsit, de ce implica si pe altii?

    Noi n-am ucis pe nimeni, nici iudeu si nici elin. Cum poate, de exemplu, “mitropolitul” Corneanu sau “patriarhul” Daniel sa manance si sa roage impreuna cu baptistii nepocaiti, care de Sfintele Pasti bombardau pe fratii ortodocsi sarbi?

    Pana cand nu exista pocainta adevarata, nu poate exista nici un dialog sincer, mantuitor, ci totul este doar o fatarnicie pierzatoare de suflete!

    Fie ca Hristos Domnul nostru sa daruiasca pocainta adevarata si vrasmasilor Sai, ca astfel, intorsi la Adevarata Sa Biserica sa aiba parte cu sfintii in Imparatia Cerurilor! Amin!

  11. soram zice:

    „Gandul unei comunitati crestine l-a urmarit pe Valeriu
    Gafencu in ultima perioada a vietii(…). Constiita pacatului si lucrarea de pocainta nu l-au facut sa se cufunde ursuz in sine , uitand de ceilalti, ci , prin harul care s-a salasuit in suflet , a ajuns la o conceptie crestina integrala , capabila sa inteleaga foarte nuantat rostul crestinismului in lumea de astazi. Astfel a incercat sa defineasca cu ajutorul unor principii temeiurile si nazuintele unei comunitati spirituale.
    Principiul dragostei:Supunem intr-un totul iubirea noastra iubirii de Dumnezeu si in ea ne iubim unii pe altii.
    Principiul cinstei sufletesti:Recunoastem adevarul si pozitia noastra fata de El.Suntem nepartinitori , recunoscand fiecaruia ce este al lui.Cunoscand toata uneltirea duhului rau , alegem cu intelepciune lupta cinstita in care si cei ce cad sunt biruitori.
    Principiul educatiei:Zi de zi ma lepad tot mai mult de omul cel vechi ca sa ma desavarsesc in cel nou. Nu eu , ci Hristos traieste-n mine.
    Principiul rugaciunii:Insotim intreaga nostra viata de rugaciune , singuri si in comunitate. Rugaciunea este prima arma duhovniceasca.
    Principiul unitatii :Unde sunt trei sau oricati ar fi,una suntem.Prin Hristos si prin sfintii martiri crestini,a caror biruinta o continuam si noi impotriva portilor iadului,ca luptatori ai poporului ales pentru implinirea imparatiei lui Dumnezeu pe pamant.Un dusman dintre noi este mai periculos decat o mie din afara.Dragostea dintre noi este mai puternica decat orice ar putea sa ne desparta.
    Principiul ascultarii:Supunem intru totul voia noastra superiorilor nostrii,ascultatori facandu-ne pana la moarte.Unde sunt doi unul asculta.Ascultarea duce Biserica la biruinta.
    Principiul libertatii:In Hristos cunoastem libertatea sufleteasca si de actiune neprihanita,plina de intelepciune si de indrazneala,Libertatea in adevar respecta ascultarea,infrumuseteaza unitatea,mareste simtul raspunderii.
    Principiul sfatului ecumenic:Fiecare staruie in a descifra adevarul,dar toti avem o singura hotarare luata in sfat ecumenic,in care avem un „primus inter pares”.Astfel impacam libertatea cu autoritatea,egalitatea cu ierarhia si inovatia cu traditia,toate sub umbra Duhului Sfant.
    Principiul comunitatii:Unul intregeste ceea ce lipseste celuilalt,astfel ca nimanui sa nu-i prisoseasca si nimanui sa nu-i lipseasca.Forma ideala o ating cei ce daruiesc totul,in smerenie.Incadrand astfel interesele particulare interesului general,tindem catre o armonie universala.
    Principiul baii sufletesti:In dragoste frateasca ne marturisim greselile unii altora si controlom executarea hotararilor luate.Prin Sfintele Taine si prin aceasta baie sufleteasca ne purificam.
    Principiul jertfei permanente:Muncim si jertfim pana la moarte,avand in fata bucuria mantuirii(INVIERII).
    Principiul cunoasterii:Cunoastem tot ceea ce poate fi cunoscut si stapanim tot ceea ce poate fi stapanit spre folosul,inaltarea si mantuirea omului.Cercetam totul ca din toate sa alegem ce e bun.
    Temeiul unitatii crestine
    In trupul lui Hristos una suntem.Prin filiatia din Dumnezeu,prin nasterea din(nou)Dumnezeu,prin impartasirea Duhului Sfant,prin legatura pe care o avem cu sfintii si cu Biserica triumfatoare,prin traditia crestina,prin constiinta de popor ales,prin constinta de lupta,prin dragostea dintre noi,care e mai puternica decat orice ar putea sa ne desparta.Suntem una prin autoritatea lui Dumnezeu si prin libertatea care o supunem unii altora,pentru implinirea aceluiasi ideal.Unitatea noastra se implineste prin credinta noastra in rugaciunea din Ghetsimani.Istoria lumii ne arata ca numai prin unitate se poate realiza bunastarea si buna intelegere.
    A fi elita crestina
    A fi elita crestina inseanma ca din dragoste pentru Dumnezeu sa ucizi tot raul din tine si sa urasti tot raul in afara de tine,iar din dragoste pentru oameni sa porti Crucea lui Hristos zi de zi si sa-ti pui viata pentru mantuirea lumii.
    A fi elita crestina inseamna a carmui corabia lumii spre Hristos,urmandu-i Lui.Lumea vazand exemplul acestei vieti,sa consimta a-I urma lui Hristos.
    Prin elita harica lumea se impaca cu Dumnezeu si isi gaseste pacea si rezolvarea fericita a tuturor problemelor care o framanta.
    Elita harica se impune prin exemplul bun in traire si prin consimtirea poporului.Exempul rau in traire o scoate si din stare harica si din consimtirea poporului.
    IUbindu-L pe Hristos
    Iubindu-L pe Hristos,sa urasti,sa nu poti suferi si sa fi ca si mort pentru aur si aur altora vei da.
    Sa urasti,sa nu poti suferi si sa fi ca si mort pentru puterea de stapanire si ca o sluga credinciooasa peste multe vei fi pus sa stapanesti.
    Sa urasti,sa nu poti suferi,sa fi ca si mort pentru orice gand care nu vine de la Parintele luminii si altora lumina vei fi.
    Sa urasti,sa nu poti suferi si sa fi ca si mort pentru orice simtamant care nu izvoraste din inima curata si cu iubire divina vei fi invesmantat.
    Sa urasti,sa nu poti suferi si sa fi ca si mort pentru radacina raului din tine,din lume si din vazduh si vei fi om liber.
    Nazuim spre INVIERE
    Vrem sa aducem neamul la Biserica pentru a ne impaca cu Dumnezeu.
    Vrem sa cream o scoala de educatie si cultura crestina pentru desavarsirea omului,care sa adune toate energiile creatoare omenesti.
    Vrem sa formam omul nou,nascut din nou din Dumnezeu si din stradania lui personala.
    Vrem sa infaptuim imparatia lui Dumnezeu pe pamant cu ajutorul Duhului Sfant,luptand impotriva fortelor satanice.
    Vrem sa traim intr-o comunitate crestina care sa dea unitate in diversitatea formelor vietii si care sa smulga pe om din suferinta morala si fizica.Prin omul nou vrem sa dam expresie crestina,in continut si in forma,tuturor problemelor omenesti din toate timpurile.”
    „Alta este viata decat aceea pe care si-o inchipuie oamenii.Altul este omul insusi,decat ceea ce se inchipuie el a fi.
    Altul este ADEVARUL,decat acela pe care-l imagineaza mintea omeneasca.
    […]
    Ce este ADEVARUL?
    ADEVARUL este HRISTOS!!!
    ADEVARUL este Cuvantul lui Dumnezeu!!!
    CAutati sa va apropiati SINCER de HRISTOS!!!
    Si lasati lumea cu PACATELE EI IN PACE!!!!!!!!”

    (SFANTUL INCHISORILOR-VALERIU GAFENCU)

  12. soram zice:

    Imnul celor cazuti

    Te-ai dus si ne-ai lasat in urma ta
    Nadejtea revederii-n paradis .
    Mereu vei fi cu noi si-om astepta
    Sa ne-ntanlim cu sufletul deschis.
    (Valeriu Gafencu)

Spuneţi-vă părerea, respectând conţinutul articolului! (Mesajele ce nu corespund vor fi şterse!)

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s