REVINE cu obraznicie Norocelu’ – episcopul ce revendica de la starete, maici inalte si cu ochi albastri

https://i0.wp.com/codexalimentarius.info/wp-content/uploads/2010/05/roncea_blog.jpg

INFORMEAZA:

La exact un an de la incidentele  petrecute la Manastirea Poiana Marului, Arhiepiscopia Buzaului si Vrancei revine asupra hotararii de a indeparta calugarii si a transforma asezamantul monahal in resedinta sa de vara. Am relatat pe larg atunci asupra protestelor credinciosilor, inclusiv prin filmari inedite (vezi documentarea mai jos). Iata ca ierarhul locului, controversatul Epifanie Norocel vrea din nou sa transforme minunatul asezamant ridicat cu truda de Parintele Macarie intr-o resedinta de protocol, cu maici pe post de servitoare pentru smecherii locului, in sutana sau fara, incalcand samavolnic Testamentul Cuviosului Vasile de la Poiana Marului. Sa nu-l lasam!

Primarii din comunele Chiojdeni, Jitia, Dumitreşti, Reghiu, Andreiaşu şi Nereju au trimis un memoriu la Arhiepiscopia Buzăului şi a Vrancei după ce ÎPS Epifanie Norocel a revenit asupra deciziei de a transforma mânăstirea de călugări de la Poiana Mărului în una de maici.

Localnicii, care au protestat vehement şi anul trecut, se tem că vor rămâne fără duhovnicul lor, stareţul Macarie Deşliu, cel care a pus bazele lăcaşului de cult şi a mai multor mânăstiri din împrejurimi. „Aceasta nu înseamna decât ura pe care o purtaţi acestui stareţ şi nu doriţi decât să semănaţi revoltă în rândul cetăţenilor. Noi ne solidarizăm cu ei”, se arată în memoriu.

Oamenii sunt hotărâţi să organizeze peste două săptămâni un miting de protest de proporţii în faţa Arhiepiscopiei, la Buzău scrie si Adevarul de Focsani.

Acesta este Comunicatul primarilor si credinciosilor pe care l-am primit azi:

Testamentul celui mai important om al Bisericii care a trait vreodata în partile Vrancei este calcat în picioare prin decizia episcopului Epifanie Norocel de a transforma Schitul Poiana Marului în manastire de calugarite. Fondat ca Schit si nu ca Manastire în 1730, pe pamîntul obtinut de la familia domnitoare Mavrocordat, ca resedinta spirituala pentru ansamblul de schituri din Vrancea si Buzau, Schitul Poiana Marului a fost randuit dintre începuturi ca asezamint monahal calugaresc, unde traiau monahi din Rusia, Moldova, Muntenia si Transilvania.

Pentru ca numarul calugarilor crescuse si erau „disensiuni” între monahii rusi si romani, pe tema limbii în care se oficiau sfintele slujbe, în anul 1764 Cuviosul Vasile de la Poiana Marului decide sa-si scrie Testamentul spiritual, din care aflam cum a decis separarea de buna voie a monahilor.

Monahii munteni au fost trimisi în tara Vrancei si au fondat Schitul de la Valea Neagra (Schitul Vrancei), iar monahii rusi au ramas la Poiana Marului. Simtind sfîrsitul aproape, Cuviosul a împartit cartile sfinte monahilor de la Poiana Marului si Valea Neagra si le-a dat celor doua Schituri hrisoave Domnesti. „(…) si dupa cum se cade, ca un parinte fiilor sai, adica fiilor mei cei sufletesti, parte munteneasca, le-am dat zestrea lor, adica am împartit averea mea fiilor mei, si rusilor si muntenilor, dupa cit am putut (…) si le-am dat si hrisoave de la domnul Moldovei”, scrie Cuviosul Vasile.

Testamentul se încheie cu un blestem care ar trebui sa-i dea de gandit episcopului de la Buzau. „Dar daca va îndrazni cineva a strica dupa moartea mea aceasta legatura si asezamînt al smereniei mele, sau va îndrazni sa faca tulburari si sminteli, unul ca acesta sa fie anatema, si partea lui, si locul lui sa-i fie în tartar împreuna cu Iuda vinzatorul”, conchide Cuviosul.

In semn de protest, credinciosii din judetele Buzau si Vrancea impreuna cu reprezentantii primariilor din Jitia, Chiojdeni, Nereju, Dumitresti, Reghin, Andreiasu vor face un miting in fata Arhiepiscopiei.

Pentru toti credinciosii din judetele mentionate mai sus si din toata tara, Manastirea Poiana Marului reprezinta un lacas sfant cu o spiritualitate  puternica iar staretul Macarie, al doilea ctitor al manastirii, este un simbol al credintei. Batran, cu barba ninsa, cu glasul bland, parintele Macarie ii binecuvinteaza pe toti credinciosii care vin la manastire. Pentru el cel mai important lucru este faptul ca fiecare om pleaca din manastire cu sufletul schimbat si cu nadejde.

Sase primari fac scut in jurul staretului Macarie de la Poiana Marului

IPS Epifanie incearca, din nou, sa aduca maici in locul calugarilor de la Poiana Marului. Pentru a impiedica o revolta populara, primarii au trimis un aspru rechizitoriu Arhiepiscopului, prin care-i cer sa nu mai sminteasca locuitorii. Manastirea Poiana Marului a fost intemeiata de Cuviosul Vasile, care a lasat prin Testamentul din 1764 ca asezamintul sa fie de calugari, nu de maici. Enoriasii asteapta doar un semn sa iasa din nou in drum si sa il protejeze pe parintele care le este si duhovnic

Pentru prima oara dupa 1989, primarii din comunele Chiojdeni, Jitia, Dumitresti, Reghiu, Andreiasu si Nereju s-au ridicat in mod oficial impotriva politicii duse de IPS Epifanie Norocel, Arhiepiscopului Buzaului si Vrancei, care incearca din 2009 sa schimbe traditia multiseculara a Manastirii Poiana Marului. Cei sase primari au trimis un memoriu Arhiepiscopului, prin care-l acuza pe IPS Epifanie Norocel ca sminteste credinciosii din cele sase localitati prin incercarea de a-l indeparta cu forta pe calugarul Macarie de la Poiana Marului si de a aduce in locul acestuia maici din judetul Buzau. Mai mult decit atit, primarii Neculai Noaptes, Serban Pirlogea, Sandu Crintea, Macovei Raduta, Ionel Budeanu si Ion Pauca l-au amenintat in scris pe Arhiepiscop ca se vor alatura protestului locuitorilor din cele sase comune in cazul in care Arhiepiscopul nu va tine cont de doleantele credinciosilor din Vrancea. Si mai grav, primarii il ameninta pe Epifanie cu un miting chiar in fata Arhiepiscopiei. “In cazul in care nu veti tine cont de doleantele noastre, va asiguram ca vom participa alaturi de cetateni la manifestarile lor pasnice, la un miting pe care il vom organiza in fata Arhiepiscopiei, la care speram sa se alature toti credinciosii din judetele Buzau si Vrancea. Ati creat o stare de nemultumire generala in rindul populatiei si ne este greu sa credem ca o vom putea stapini, atit noi cit si dumneavoastra”, spun cei sase primari in memoriul catre IPS Epifanie Norocel.

“Ne solidarizam cu cetatenii si vom sta ca o stavila”

Memoriul primarilor din Chiojdeni, Jitia, Dumitresti, Reghiu, Andreiasu si Nereju este de fapt un rechizitoriu nemilos la adresa IPS Epifanie. Niciodata pina la aceasta data alesii locali din Vrancea nu au mai adresat conducatorului spiritual al Arhiepiscopiei cuvinte atit de grele si de categorice, acuzindu-l deschis pe Arhiepiscop ca face politica sectantilor daca-l indeparteaza pe duhovnicul Macarie si aduce maici. Si pentru a da greutate celor scrise acestia adauga ca vor sta ca o stavila in fata IPS Epfanie si a politicii acestuia de a-l schimba pe Macarie. “Dupa ce ca ne confruntam cu o situatie grea in comunele noastre din cauza resurselor de bani, si starea de nemultumire a populatiei este mare, acesta fiind singurul lucru care ne mai lipsea. Manastirea Poiana Marului este locul unde locuitorii comunelor noastre merg pentru a se ruga si a se bucura de spiritualitate si rangul acestei manastiri prin destoinicul staret Macarie Desliu. (…) El este duhovnicul multor cetateni din comunele noastre si chiar noi, primarii, apelam la sfatul lui. (…) Aceasta nu inseamna decit ura pe care o purtati acestui staret si acestei manastiri si nu doriti decit sa semanati nemultumiri si revolta in rindul cetatenilor din comunitatile noastre, care sint hotariti sa apere pina la sacrificiu aceasta manastire si pe vietuitorii ei. Noi ne solidarizam cu cetatenii nostri si vom sta ca o stavila in fata dumneavoastra spre a nu ne strica linistea in comunele noastre”, scriu, amenintator, primarii, in Memoriul adresat IPS Epifanie.

Parintele Macarie se roaga sa ramina la Poiana Marului

In timp ce pe Aleea Episcopiei din Buzau se cauta o modalitate prin care valorile sa fie indepartate si chiar ascunse sau uitate, la Poiana Marului domneste linistea si grija fata de aproape. Parintele Macarie nu isi face griji pentru ziua ce urmeaza, singura lui neliniste exprimata este cea fata de cei patru calugari pe care ii are in obladuire. “Nu stiu care este explicatia de vor sa ma mute la Monteoru. Au venit in urma cu doua saptamini cu o decizie sa ma mute si sa aduca maicile de la Cirnu, judetul Buzau. Calugarii unde or sa mearga?”, se intreaba staretul de la Poiana Marului, Macarie Desliu. Parintele simte ca la Poiana Marului este casa lui, locul unde legatura cu cele sfinte este mai puternica. “Eu vreau sa ramina asa cum a fost. Vor sa ma duca unde nu imi e cu voia. La Monteoru ma mai retrag dar aici simt ca este harul meu”, a mai spus Macarie. Parintele isi aduce aminte cu nostalgie cum a ajuns imediat dupa Revolutie in curtea Manastirii cu 430 de lei in buzunar. Din 1990, de cind este staret la Poiana Marului, a construit un paraclis, citeva chilii, a reparat un pavilion, a ridicat un gard de piatra ce masoara 400 de metri, a adus lumina pe stilpi de ciment si a facut un lac de peste. De asemenea, la Dealul Sarii a construit un schit pentru maici, la indemnul Celui de Sus, dupa cum ne-a spus. “Am simtit acum doi ani de la Sfintul Duh si am facut schitul la Dealul Sarii”, spune parintele. La fel, Manastirea de la Monteoru a fost construita tot sub indrumarea si grija parintelui Macarie. “Banii au fost din donatii de la credinciosi si din cresterea si vinzarea animalelor”, spune duhovnicul. Cu toate ca nici maicutele de la Cirnu nu vor sa vina la Poiana, Epifanie Norocel se incapatineaza si incearca sa treaca peste dorinta tuturor, a enoriasilor, a staretului Macarie, chiar a vointei intemeietorului Schitului Poiana Marului – Cuviosul Vasile si nu in ultimul rind a maicutelor.

Enoriasii se opun vehement

Dupa ce 20 de ani a muncit sa repare, sa construiasca si sa aduca oamenii mai aproape de Dumnezeu, parintele afla ca mai marii Episcopiei il vor in alta parte. Interesul in acea zona este legat, cum era de asteptat, de bani. Donatiile care ajung acolo nu au un control strict de la Buzau, astfel ca IPS Epifanie simte probabil ca in vremuri de criza Poiana Marului poate fi un sprijin financiar, iar asezamintul are oarece proprietati. In urma cu aproape un an, cind s-a incercat prima data stramutarea parintelui Macarie s-a conturat ideea pastrarii parintelui ca duhovnic si numirea unei maici starete. Pastrarea harului la Poiana avea sa aduca venituri care sa fie controlate de Episcopie, dupa cum spun oamenii din zona. Oamenii s-au adunat atunci din cele doua judete, s-au opus vehement ideilor IPS Norocel si au protestat la intrarea in Manastire, lipsind doar un semn ca protestul sa degenereze in scandal. Si de aceasta data, populatia si-a exprimat deschiderea pentru sprijinirea parintelui, astfel ca in cazul in care Buzaul insista sa il mute pe parinte, oamenii nu vor ezita sa protesteze din nou. De aceasta data insa, credinciosilor li s-au alaturat autoritatile locale din sase comune. Am trait sa vedem cum rapacitatea unora din Arhiepiscopie a reusit sa sminteasca nu numai credinciosii de rind, dar si autoritatile locale. Dupa refuzul Sfintului Sinod de a numi la Focsani un episcop vicar pe placul sau, acest rechizitoriu greu de digerat al primarilor ar putea sa insemne inceputul sfirsitului pentru un episcop care a transformat episcopia intr-o mosie personala si slujitorii Bisericii – preoti si ieromonahi – in sclavi. Ca de obicei, reporterii nostri nu au putut sa ia un punct de vedere oficial de la Arhiepiscopie cu privire la acest subiect, intrucit nimeni din conducere nu ne-a raspus la telefon. Ziarul nostru va urmari insa cu atentie subiectul si va reveni cu amanunte. (Daniel GIRLEANU, Valentin MUSCA / Ziarul de Vrancea)

Fragment din Testamentul Cuviosului Vasile de la Poiana Marului

“(…) Facind eu acest Schit, anume Poiana Marului, si traind eu citava vreme cu fratii mei, cu rusii, au inceput a veni frati, si romani si rusi, si atitia au venit incit s-au inmultit fratii, mai multi fiind munteni decit rusi. (…) Si am dat fiilor mei care sint de parte munteneasca, partea lor, cartile cele ce trebuiesc bisericii si odajdiile cu orinduiala lor si icoanele cele mari cite patru, si le-am dat si hrisoave de la Domnul Moldovei (…) Dar daca va indrazni cineva a strica dupa moartea mea aceasta legatura si asezamint al smereniei mele, sau va indrazni sa faca turburari si sminteli, unul ca acesta sa fie anathema, si partea lui si locul lui sa fie in tartar impreuna cu Iuda vinzatorul. Si am scris eu insumi cu a mea mina adevarat. Nevrednicul Staret Vasile in schitul Poiana Marului, 1764, Ghenarie, 3”. (Sfintul Staret Vasile de la Poiana Marului, Introduceri in Rugaciunea lui Iisus si isihasm, Editura Deisis, 2009, pp. 233-235)

Pentru documentare: EXCLUSIV. Filmari inedite de la hartuirea Maicilor de la Carnu de catre pseudo-preotii Episcopiei Buzaului si Jandarmerie. Satenii le apara VIDEO

PERSOANA DE SPRIJIN a DSS Epifanie batjocoreste Testamentul Cuviosului Vasile de la Poiana Marului. ANATEMA: “locul lui sa fie cu Iuda vanzatorul”

DICTATURA controversatului Epifanie Norocel asupra maicilor de la Carnu si monahilor de la Poiana Marului. PRIMARII AMENINTATI DE EPISCOPIA BUZAULUI

EXCLUSIV Ce s-a intamplat cu maicile de la Manastirea Carnu evacuate de Episcopia Buzau pentru a fi transformate in cameriste la Poiana Marului VIDEO

SCANDALUL DE LA POIANA MARULUI: Opt primari i-au cerut Episcopului de Buzau sa nu provoace rascoale taranesti. ASCULTA Interviul Online

EPIFANIE Norocel vrea sa transforme Manastirea de la Poiana Marului intr-o pensiune turistica

10.000 DE CREDINCIOSI vin la Daniel sau la Epifanie. SCANDALUL provocat de Episcopia Buzaului continua la Poiana Marului si Carnu. DOUA VIDEO

ALERTA Episcopia Buzaului incearca indepartarea Parintelui staret Macarie si risipirea monahilor de la Manastirea Poiana Marului. Sa nu-i lasam! VIDEO

CE SE INTAMPLA CU MAICILE DE LA MANASTIREA CARNU? Explicatiile Episcopiei Buzaului si Vrancei sunt nelamuritoare VIDEO de la mutarea fortata



Acest articol a fost publicat în Pentru normalitate și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la REVINE cu obraznicie Norocelu’ – episcopul ce revendica de la starete, maici inalte si cu ochi albastri

  1. Aurora zice:

    Episcopii nostri incep sa semene tot mai mult cu cardinalii papisti – iubitori de putere, bani, influenta. Multi dintre ei sunt corupti pana in maduva.Oare ce se va intampla cu noi cand se va strica „sarea pamantului” ?

  2. Anonim zice:

    † Doamne, Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, miluieşte-mă pe mine, păcătosul

    Se intampla ca un prieten a fost acum doua zile pe la Poiana Marului. Treaba care se face este peste puterea omului materialist de a o pricepe, Staretul Macarie este un om cu har care radiaza de iubire si sfintenie, poate pentru el Dumnezeu inca mai tine zona Vrancei necutremurata iar masonii stiu asta. Poate va intrebati ce legatura au masonii cu asta..pai au legatura cu distrugerea intregii tarisoare si se pare ca depun eforturi. De asemenea ma rog la Dumnezeu sa nu provoc sminteala, din surse SRI sigure este cunoscut faptul ca Daniel patriarhul e mason de grad 33 inainte de a fi patriarh, iata cum lucrurile se leaga pe alta lungime de unda si cum se lumineaza altfel. Nu banii incomodeaza ci harisma, da asa este. Nu banii care s-ar putea obtine, ci puterea rugaciunii care domneste acolo si nu numai. Sa fim seriosi ce bani se pot strange la manastirea aflata departe de orice civilizatie cu un drum rupt si cu celalalt demn de Offroad si adrenalina. Iar satenii sunt saraci sa le plangi de mila de jur imprejur cine a fost acolo stie. Harul deranjeaza, e prea putin duh lumesc acolo.

    Trist mai este ca in Moldova multi preoti parca cu ordin de la centru pun presiune pe enoriasi sa faca donatii desi bisericile sunt finalizate ceea ce ii face sa ii indeparteze de biserica. Trist mai este ca in Moldova popa defriseaza impreuna cu patronii si primarii pe Valea Muntelui iarasi ducand la departartea de biserica a enoriasilor. Trist este ca in Moldova care ESTE un bastion de credinta in manastirea Durau la pangar nu gasesti nici un material anticip, antimasonerie, anti NWO, antiecumenism parca fiind rupta din peisaj. Sa fie aceste fapte reale relatate de enoriasi din mai multe parorhii lucruri intamplatoare? Sau sa aiba legatura cu faptul ca sunt sub directa obladuire a Danielului (stim noi care)…

    De ce credeti ca s-a incurajat turismul la manastiri, deturnand de la adevaratul rol ceea ce a fost zidit pentru Dumnezeu iar oamenii s-au concentrat mai mult pe privit si mai putin pe rugat, si pelerinajul pana la urma poate fi o cadere daca nu e facut cu masura si cu simtire. Pelerinajul inseamna efort si dorinta de a ajunge undeva. Ce efort mai facem acum si ce mai simtim ca am dobandit acum cand totul se intampla cu masina?!? Unde e in definitiv bucuria gasirii si ajungerii si puterea rugaciunii ce izvoraste din acestea? Asta tot legat de renumitele circuite pe la Manastirile Moldave promovate tot de Daniel…ce duc mai degraba la umplere de duh lumesc pentru bani decat la vreun folos cu exceptia celui material fireste.

    Cei nespriti ca si mine pot crede a un moment dat ca a asculta o slujba la radio sau a o privi la TV e la fel de inaltator ca si cu prezenta in biserica de unde rezulta o alta comoditate creata de Daniel (masonerie) pentru departarea de biserica. Cum credeti ca a obtinut frecventa nationala pentru Trinitas cand e asa mare batalia pe frecvente … sa fim seriosi, sortuletele lucreaza.

    Sa nu uitam ce spune Parintele Arsenie Boca …sub fiecare placere este un sarpe… prea multele placeri se pare ca nu duc unde trebuie sau… drumul spre iad e pavat cu bune intentii … asa ca aviz amatorilor.

    Dumnezeu sa va lumineze!

    † Doamne, Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, miluieşte-mă pe mine, păcătosul

  3. osoramaimica zice:

    Pentru cei care doresc sa-si faca o parere mai clara asupra ierarhiei „la varf” din BOR le recomand sa citeasca cartea Memorii a I.PS. Bartolomeu Anania.

  4. Un om care iubește dreptatea zice:

    „Epifanie si Cocosel se turnau la Secu”:
    http://www.ziaruldevrancea.ro/index.php?articol=22178

    Citez: „Norocel Gavril Epifanie a avut dosar de informator, mai precis a fost “persoana de sprijin” a Securitatii”.
    Și de la partea de comentarii, primul comentariu la articolul de mai sus: „Poznas mai este poporul roman ! Se inchina talpilor iadului pe care le denumeste inalt prea sfintii . Ca la noi la nimeni !”, este perfect adevărat. Numai că în loc de poznaș eu aș zice sinucigaș. Multe iartă Dumnezeu în iubirea Lui de oameni, dar prostituția spirituală, destrăbălarea unora chiar în fruntea Instituției Bisericii, nu cred că o iartă în veci. Și nici poporul care permite așa ceva în mijlocul lui. Nu numai că permite acest popor al nostru așa ceva, dar se ating de acești derbedei de turnători și securiști îmbrăcați în sutană, ca de sfintele moaște. Bine a zis acest comentator: se ating și se închină de fapt tălpilor iadului.
    Auzi: cerea călugărițe înalte și cu ochi albaștri. De specimenul ăsta nu aflasem încă. Ce să-i faci, omul cât trăiește, mereu află.
    În plus acest Norocel, prin anii 60, a urmat la Moscova o așa-zisă Academie duhovnicească. Eu cred că era mai degrabă Academia KGB. Și cum KGB-ul conducea din umbră mișcarea ecumenistă, se putea să nu participe și Norocel prin străinătate la asemenea adunări ecumeniste!
    Am și eu așa o întrebare: dacă înalta ierarhie bisericească, ce ar trebui să fie ca o punte între acest popor și Dumnezeu, urmărește mai tot timpul să-și bată joc de El, atunci la ce ne mai putem aștepta noi ca popor din partea lui Dumnezeu? Ne plângem că am ajuns pe marginea prăpastiei, că s-a distrus tot, că s-a devalizat o țară întreagă, că ne conduc numai hoți și escroci. De unde să ne vină lumină să facem ce trebuie, să alegem ce trebuie, dacă mai marii bisericii își bat joc de cele sfinte?
    Piere o țară întreagă, dar nu contează, noi suntem în ascultare, noi facem ascultare. Ascultare, față de masoni, ecumeniști, turnători, securiști și KGB-iști, față de batjocoritori, față de cei care slujesc stăpânilor lumești, numai lui Dumnezeu nu. Și față de ăla cu coarne, dacă-l îmbraci în haine arhierești, imediat facem noi ascultare.
    Însă ce mai contează că piere o țară întreagă, atâta timp cât noi suntem în ascultare?!

  5. anca zice:

    Nu putem semna vreo petitie on line, sau sa semnam vreun formular, ceva, prin care sa cerem sa nu ne dea monahii si monahiile afara din manastiri, sa-i lase acolo unde sunt ? Sa nu-i mute asa, dntr-un loc in altul? Nu se poate organiza asta de o Manastire, cum s-au strans si semnaturi impotriva actelor cu cip RFID?
    N-ar conta daca s-ar strange semnaturi de la tot romanul, atat cel din tara, cat si cel din stainatate?
    Si cu gramada de semnaturi sa se duca cineva la Patriarhie?
    Si daca tot am semna asa o petitie, formular, care ar ajunge la Patriarhie, sa semmam si ceva prin care sa-i spunem Patriarhului ca nu vrem ecumenism, nu vrem rugaciune comuna cu nimeni care nu-i ortodox.
    N-ar conta daca s-ar strange milioane de semnaturi? Eu asa as vrea sa se stranga milioane de semnaturi…

  6. ioana zice:

    osoramaimica,
    am citit si eu cartea, si intr-adevar, mi-am facut o parere.
    Cred ca acum lucrurile stau si mai rau.
    Cu parere de rau, mi-am spus parerea.

  7. CLEMENT zice:

    STARETUL-DAMIAN,considera-MANA STIREA CHEIA,propia afacere impreuna cu fratele lui-CALUGARUL-NICOLAE.Vietutor ii care nu sunt aproape lor sunt considerati prosti.Asta-vara,STARETUL-DAMI AN,s-a batut cu STARETA-ANTONIA de la MANASTIREA-CIRNU,pentru ca,o tinea la el pe-MAICA NECTARIA,dupa care a dus-o la MANASTIREA-SUZANA.STARETUL-DAM IAN,este acoperit de toate neregulile de PARINTELE-STARET-VALENTIN MATU,care este-EXARUL locului si bea cu el si face diferite afaceri.

  8. Anonimus zice:

    Apusul a contaminat de mult spatiul rasaritean, care ar fi trebuit sa fie pastratorul dreptei credinte. Ispita puterii pamantesti, descrisa de Marele Inchizitor al lui Dostoievski, ucide orice distopie. Sub regimul comunist, purtatorii de barbi au slavit Partidului Unic, in vreme ce martirii de la Aiud si Jilava l-au marturisit pe Dumnezeul adevarat in acest „neam desfranat si pacatos”. Multimile, mai ales cand vine vorba de habotnicia romaneasca, sunt atat de usor de manipulat incat nu mai e loc de oameni care sa gandeasca. E un proces lent, dar sigur, de „tembelizare”. Dumnezeu sa ne intareasca ca nu cumva lupii sa „apuce cu dintii sufletele noastre”! Amin.

Spuneţi-vă părerea, respectând conţinutul articolului! (Mesajele ce nu corespund vor fi şterse!)

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s